Кошик
1085 відгуків
🔥🔥🔥 Акції та Знижки до 40%! Вибирай та Замовляй! 😍Перейти
+380 (99) 560-04-05
+380 (67) 910-04-05
ESPANDER. Спортивний інтернет-магазин

Поширені питання

  • Як оформити замовлення?

    Оформити замовлення можна будь-яким зручним способом:

    • На сайті через кошик замовлення;
    • Натисніть "Купити" під описом товару і зробіть замовлення;
    • Написати в чат сайту
    • Зателефонувавши за телефоном 0 (800) 33-95-91 в робочий час
    • Онлайн замовлення приймаються 24/7.
  • Яка мінімальна сума замовлення?

    Мінімальна сума замовлення 100 грн.
  • За допомогою яких кур'єрських служб відбувається відправка замовлення?

    Відправка замовлення відбувається з допомогою служби кур'єрської доставки "Нова Пошта". Після передачі Вашого замовлення на відділення "Нової Пошти" у той же день або на наступний ранок Ви отримали смс-повідомлення з номером товаро-транспортної накладної.

    Детальніше про Доставку

  • Які способи оплати товару?

    Оплатити замовлення в інтернет-магазині ESPANDER можна одним з наступних способів:

    - оплата кредитною карткою;

    - оплата при отриманні.

    Детальніше про Оплату 

  • Скільки днів посилка зберігається на відділенні "Нової Пошти" одержувача?

    Посилка зберігається 5 (п'ять) днів на відділенні "Нової Пошти", зазначеного в замовленні покупцем. У разі відмови або нез'явлення покупця за своїм замовленням посилка після закінчення 5-тиденний зберігання автоматично повертається до відправника, а покупець зобов'язується оплатити транспортні витрати в обидві сторони.
  • Що робити, якщо прийшов товар з дефектом або не в повній комплектації?

    Якщо Ви отримали своє замовлення та після оплати помітили на товар наявність дефекту або заводського браку товар, ми замінимо все замовлення або окрему його деталь за свій рахунок. Крім того, Ви можете повернути цей товар.
  • Як я можу уточнити допонительную інформацію щодо товару чи іншого питання?

    Якщо у вас виникло питання, відповідь на яке ви не змогли знайти на сторінці товару, або на нашому сайті, задайте нашому оператору за контактним номером телефону, електронною поштою або за допомогою чату.

    Ми з задоволенням зв'яжемося з вами і відповімо на нього.

  • Які гарантії того, що я отримаю товар після його передоплати?

    Оплачуючи товар зберігайте, будь ласка, підтвердження про оплату товару в електронному або паперовому вигляді.

    За фактом оплати товару у нас виникає зобов'язання перед Вами, це зобов'язання припиняється після отримання Вами вибраного товару.

    Також закликаємо Вас не забувати керуватися законом "Про захист прав споживача"

  • Як скасувати замовлення?

    Скасувати замовлення Ви можете зателефонувавши по одному з наших контактних телефонів:

    0 (800) 33-95-91 БЕЗКОШТОВНА ЛІНІЯ

    +38 (067) 910-04-05

    +38 (099) 560-04-05

    +38 (063) 705-04-05

    +38 (044) 228-04-05

  • Які переваги дає реєстрація?

    Реєстрація дозволяє відслідковувати статуси обробки Вашого замовлення, історії Ваших покупок, а також отримувати розсилку про новинки, різні знижки і акцих нашого інтернет-магазину.
  • Чи можна замовити товар, якщо на сайті вказано, що його немає в наявності?

    Замовити товар, якого немає в наявності, неможливо. Але Ви можете залишити свій mail і як тільки обраний Вами товар з'явиться у продажу, ми відразу ж повідомимо про це.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner